بيگ بنگ بيگ بنگ .

بيگ بنگ

بيانسه كيست؟ + بيوگرافي كامل

بيانسه كيست؟ بيانسه كه در مورد آهنگ ها و كنسرت هايش كنجكاو است، در مورد زندگي و تمام كارهايش تحقيق مي شود. در اينجا بيوگرافي بيانسه و همه چيز در مورد آن است ...

زندگي بيانسه

بيانسه كيست؟ بيانسه ژيزل نولز-كارترا خواننده، ترانه سرا و بازيگر. بيانسه كه در هيوستون، تگزاس به دنيا آمد و بزرگ شد، در دوران كودكي در مسابقات مختلف آواز و رقص اجرا كرد. در اواخر دهه 1990، او به عنوان خواننده اصلي گروه دخترانه R&B، Destiny's Child به شهرت رسيد. اين گروه تحت مديريت پدرش، متيو نولز، به يكي از پرفروش ترين گروه هاي دخترانه تمام دوران در جهان تبديل شد.

در طول وقفه گروه، بيانسه اولين آلبوم انفرادي خود را به نام Dangerously in Love (2003) منتشر كرد. اين آلبوم كه همچنين شامل 100 تك آهنگ شماره يك بيلبورد Hot 100 "Crazy in Love" و "Baby Boy" بود، 11 ميليون نسخه فروخت و برنده پنج جايزه گرمي شد.

پس از انحلال Destiny's Child در ژوئن 2005، او دومين آلبوم انفرادي خود را با نام B'Day (2006) منتشر كرد كه شامل آهنگ هاي موفق "Déjà Vu"، "Irreplaceable" و "Beautiful Liar" بود. از سوي ديگر، بيانسه اولين بازيگري خود را با ايفاي نقش هاي اصلي در فيلم هاي Dream Girls (2006) و Pink Panther (2006) و Obsessed (2009) انجام داد كه براي آن نامزد گلدن گلوب شد. ازدواج او با خواننده رپ Jay-Z و ايفاي نقش اتا جيمز در كاديلاك ركوردز (2008) بر آلبوم سوم او به نام I Am... Sasha Fierce (2008) تأثير گذاشت.

اين آلبوم كه باعث ايجاد روحيه ديگر خواننده، Sasha Fierce شد، در سال 2010 با برنده شدن 6 جايزه گرمي، از جمله آهنگ سال براي "خانم هاي مجرد (حلقه در آن)" ركورد شكست. بيانسه در همان سال از موسيقي فاصله گرفت و مديريت حرفه خود را بر عهده گرفت.

آلبوم چهارم او 4 (2011); اين موسيقي فانك دهه 1970، پاپ دهه 1980 و موسيقي سول دهه 1990 بود. پنجمين آلبوم اين هنرمند، بيانسه (2013)، با ساخت تجربي و مديريت مضامين تيره‌تر از ضبط‌هاي قبلي فاصله گرفت. آلبوم بعدي او Lemonade (2016) كه به موضوعات فريبكاري و زن گرايي مي پردازد، در سال انتشار به پرفروش ترين آلبوم جهان و تحسين برانگيزترين آلبوم اين هنرمند توسط منتقدان تبديل شد.

اين خواننده آهنگ Everything Is Love را با همسرش Jay-Z در سال 2018 منتشر كرد. او به عنوان يك هنرمند مهمان، با ريميكس‌هاي «Perfect» اد شيران در سال ۲۰۱۷ و مگان تي استاليون «Savage» در سال ۲۰۲۰، رتبه ۱ را در بيلبورد Hot 100 به دست آورد. او در همان سال يك فيلم موزيكال و آلبوم تصويري Black Is King را منتشر كرد. تك آهنگ اصلي آلبوم "Break My Soul" اولين آهنگ انفرادي اين هنرمند از سال 2008 بود كه شماره يك شد.

بيانسه با فروش بيش از 160 ميليون آلبوم در سراسر جهان به عنوان يك هنرمند انفرادي، در ميان پرفروش ترين هنرمندان موسيقي جهان قرار دارد. او اولين هنرمند انفرادي است كه اولين هفت آلبوم استوديويي خود را در رتبه اول بيلبورد 200 قرار داده است. به لطف موفقيت او در دهه 2000، او به عنوان معتبرترين هنرمند دهه توسط انجمن صنعت ضبط آمريكا و بهترين هنرمند زن دهه توسط بيلبورد شناخته شد. او تا به امروز برنده 28 جايزه گرمي، 26 جايزه MTV Video Music Awards، 24 جايزه تصوير NAACP، 31 جايزه BET و 17 جايزه موسيقي Soul Train شده است كه او را به هنرمندي با بيشترين جوايز تبديل كرده است.

در سال 2014، او توسط بيلبورد به عنوان پردرآمدترين نوازنده سياهپوست تمام دوران شناخته شد و در سال 2020 وارد فهرست 100 زن قرن گذشته مجله تايم شد.

در ماه آگوست، اين زوج در مراسم جوايز موسيقي ويدئويي MTV در سال 2011 شركت كردند و بيانسه گفت: "من مي‌خواهم امشب بايستي، مي‌خواهم عشقي را كه در درون من رشد مي‌كند احساس كني." و "Love on Top" را خواند. در پايان آهنگ، او ميكروفون خود را روي زمين انداخت، دكمه‌هاي كتش را باز كرد و شكمش را نوازش كرد تا بارداري خود را تاييد كند، چيزي كه قبلاً همان شب گفته بود. اجرا در اين مراسم باعث شد جوايز موسيقي ويديوي MTV در آن سال توسط 12.4 ميليون نفر تماشا كنند و آن را به پربيننده ترين پخش در تاريخ MTV تبديل كند. بيانيه بارداري با 8868 توييت در ثانيه به عنوان "بيشترين رويداد توييت شده در ثانيه" در توييتر در ركوردهاي جهاني گينس ثبت شد و "بيونسه باردار است" بيشترين جستجو در گوگل براي هفته 29 آگوست 2011 بود.

در 7 ژانويه 2012، بيانسه دختري به دنيا آورد كه او را بلو آيوي كارتر ناميد، تحت تدابير شديد امنيتي در بيمارستان لنوكس هيل در نيويورك. دو روز بعد، جي زي آهنگ Glory را كه به فرزندانش تقديم كرده بود، در وب سايت خود Lifeandtimes.com منتشر كرد. اين آهنگ به تشريح تلاش هاي اين زوج براي بارداري، از جمله سقط جنين بيانسه قبل از باردار شدن، پرداخت. اسم بلو آيوي كه گريه هايش در انتهاي آهنگ هست B.I.C. گذشت به عنوان. بلو آيوي جوان‌ترين فردي بود كه در جدول بيلبورد ظاهر شد، زماني كه «گلوري» تنها در دو روزگي در چارت آهنگ‌هاي داغ R&B/Hip-Hop ظاهر شد.

سياست

بيانسه و همسرش جي زي با باراك اوباما رئيس جمهور ايالات متحده و بانوي اول ميشل اوباما دوست هستند. با اين حال بيانسه يكي از اعضاي حزب جمهوري خواه است. بيانسه «آمريكا زيبا» را در مراسم تحليف اوباما در سال 2009 و «در نهايت» را در مراسم تحليف دو روز بعد در رقص محله اجرا كرد. بيانسه و جي زي جمع آوري كمك مالي 4 ميليون دلاري براي كمپين رياست جمهوري اوباما در سال 2012 در باشگاه 40/40 همسرش در منهتن ترتيب دادند. 

بيانسه تصاويري از برگه راي را در تامبلر آپلود كرد تا تاييد كند كه به حزب دموكرات راي داده است و از ديگران نيز بخواهد كه همين كار را انجام دهند. او همچنين در دومين مراسم تحليف اوباما، سرود ملي آمريكا را در كنار آهنگي از پيش ضبط شده خواند. در 26 مارس 2013، بيانسه آشكارا از ازدواج همجنسگرايان پس از مناظره دادگاه عالي در مورد پيشنهاد 8 در كاليفرنيا حمايت كرد. در جولاي 2013، بيانسه و جي زي در واكنش به تبرئه جورج زيمرمن، كه مسئول تيراندازي به تريون مارتين بود، در اين تجمع شركت كردند.

بيانسه در پاسخ به اين سوال كه آيا در مصاحبه اي كه در آوريل 2013 در ووگ منتشر شد، خود را فمينيست مي داند، پاسخ داد: "اين كلمه ممكن است خيلي افراطي باشد... اما من حدس مي زنم كه من يك فمينيست معاصر هستم. من به برابري اعتقاد دارم." پاسخ را داد. بعدها، او با استفاده از بخش‌هايي از سخنراني «ما همه بايد فمينيست باشيم» كه توسط نويسنده نيجريه‌اي چيماماندا نگوزي آديچي در كنفرانس TEDxEuston در آوريل 2013 در آهنگ خود «Flawless» كه در سال 2013 منتشر شد، حمايت آشكارتري از جنبش فمينيستي كرد. همان سال. او همچنين در ويديوهاي كوتاه Ban Bossy، يك كمپين تلويزيوني و رسانه هاي اجتماعي با هدف مبارزه با قلدري در مارس 2014 ظاهر شد.

در سال 2015، بيانسه نامه اي سرگشاده از كمپين ONE به آنگلا مركل، رئيس G7 و رئيس كميسيون اتحاديه آفريقا، نكوزازانا دلاميني-زوما، امضا كرد و از آنها خواست تا بر مسائل زنان تمركز كنند.
پس از مرگ فردي گري، بيانسه و جي زي به همراه ساير چهره هاي عمومي از خانواده گري ديدن كردند. آنها همچنين هزاران دلار براي آزادي معترضان دستگير شده به قيد وثيقه پرداخت كردند.صفحه او در اينستاگرام جزو پرطرفدارترين صفحات اينستاگرام است.

ثروت او

مجله فوربس كه گزارش درآمد بيانسه را در سال 2008 آغاز كرد، با 80 ميليون دلار درآمد از برندهاي موسيقي، تور، فيلم و مد بين ژوئن 2007 تا ژوئن 2008 بالاتر از مدونا و سلين ديون قرار گرفت و آنها را به عنوان پردرآمدترين برندهاي جهان در آن زمان رتبه بندي كرد. اعلام كرد كه خواننده است. اين مجله همچنين در سال 2009، اين خواننده را در فهرست 100 سلبريتي چهارم و در سال 2010 در فهرست «قدرتمندترين زنان جهان» رتبه نهم را به خود اختصاص داد. در سال 2011، فوربس اين خواننده را در فهرست "پردرآمدترين افراد مشهور زير 30 سال" به مبلغ 35 ميليون دلار كه از قراردادهاي تبليغاتي و برندهاي مد در سال قبل به دست آورده بود، در رتبه هشتم قرار داد.

 در سال 2012، فوربس بيانسه را پس از كسب 40 ميليون دلار از 4 آلبوم، برند مد و قراردادهاي حمايت در سال گذشته، با دوازده پله كاهش نسبت به سه سال پيش، در جايگاه شانزدهم فهرست 100 سلبريتي قرار داد. در همان سال، بيانسه و جي زي با مجموع 78 ميليون دلار در صدر فهرست «پردرآمدترين زوج هاي مشهور جهان» قرار گرفتند.

اين خوانندگان در سال 2009 122 ميليون دلار درآمد كسب كردند و در سال گذشته به عنوان "پردرآمدترين زوج قوي" وارد ركوردهاي جهاني گينس شدند. بيانسه بين سال هاي 2009 تا 2011 به طور متوسط ​​سالانه 70 ميليون دلار درآمد داشت و در سال 2012 درآمدي معادل 40 ميليون دلار داشت. در سال 2013، قراردادهاي حمايت بيانسه با پپسي و اچ اند ام، او و جي زي را به اولين زوج ميليارد دلاري جهان در صنعت موسيقي تبديل كرد. 

در همان سال، بيانسه در رتبه بندي فوربس به عنوان چهارمين سلبريتي قدرتمند معرفي شد. طبق برآورد MTV، بيانسه در پايان سال 2014 وارد بازار خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۱:۳۰ توسط:MAHSHID موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :