بيگ بنگ بيگ بنگ .

بيگ بنگ

Noraly؛ با نام چكمه هاي خارش دار

 خوب، ما حقايق جالبي در مورد برخي از حقايق ناشناخته در مورد Noraly با نام مستعار چكمه هاي خارش دار داريم. او يك دختر هلندي از هلند بود. روياي او اين بود كه جهان را به تنهايي با كمك يك موتور سيكلت كشف كند.

آيا مي خواهيد در مورد چكمه هاي خارش دار Noraly بيشتر بدانيد؟ خوب، ما حقايق جالبي در مورد برخي از حقايق ناشناخته در مورد Noraly با نام مستعار چكمه هاي خارش دار داريم. او يك دختر هلندي از هلند بود. روياي او اين بود كه جهان را به تنهايي با كمك يك موتور سيكلت كشف كند.
اوايل زندگيNoraly با نام مستعار Itchy Boots در دوم مي سال 1988 در روتردام هلند (هلند) به دنيا آمد. پدرش در نزديكي خانه‌شان يك مغازه سخت‌افزاري داشت و مادرش خانه‌دار بود. نورالي متعلق به خانواده اي متوسط بود.


او تحصيلات خود را از يك مدرسه خصوصي در روتردام به پايان رساند. پس از اتمام تحصيلاتش تصميم گرفت كه MSC انجام دهد. او براي تحصيلات عالي خود در MSC به آمستردام نقل مكان كرد. او كارشناسي ارشد خود را از دانشگاه آمستردام در آمستردام هلند به پايان رساند. نورالي و اوا زو بك دوستان بسيار خوبي در شبكه هاي اجتماعي بودند.


او پس از تكميل MSC خود از دانشگاه آمستردام، براي جمع آوري نمونه هاي ژئوشيميايي يا تحقيقات دكتراي خود به استراليا مي رفت. او شروع به كار در يك شركت معدن طلا در استراليا كرد و درآمد بسيار خوبي به دست آورد. سپس به هلند بازگشت. او تصميم گرفت به تنهايي شروع به كشف جهان كند.


حرفهنورالي با نام مستعار Itchy Boots به مدت 1 سال در شركت GOLD Mining در استراليا كار مي كرد و اين طولاني ترين زمان در كل زندگي او است. پس از كار در اين شركت، او مقداري پول به دست آورد و تصميم گرفت به تنهايي جهان را كشف كند. او كوله‌پشتي را شروع مي‌كند و به هلند (هلند) بازگشت. او سفر خود را در سال 2015 با گرفتن گواهينامه موتور سيكلت آغاز كرد. سپس او يك دوچرخه دست دوم Ducati Monster 797 مي خرد.
پس از مدتي استفاده، مجبور شد دوچرخه را به خاطر علاقه اش بفروشد. روياي او اين است كه به تنهايي با دوچرخه از جهان ديدن كند. اما او پول كافي ندارد. به همين دليل است كه او دوچرخه خود را فروخت و اين زمان بسيار غم انگيز براي Noraly با نام مستعار Itchy Boots است.

به تازگي نيلي افشار بلاگر و شاخ مجازي ايراني نيز به كشورهاي مختلف سفر كرده و ولاگ هاي خوبي را با ما به اشتراك ميگذارد.


سپس او از هند بازديد مي كند و يك دوچرخه سلطنتي انفيلد كرايه مي كند و 3000 كيلومتر آن را سوار مي كند و تصميم مي گيرد يك رويال انفيلد هيماليا كاملاً جديد در هند بخرد. او يك دوچرخه جديد در هند مي خرد و نام آن را باسانتي مي گذارد (الهام گرفته از محبوب ترين فيلم هندي شولي). او تاكنون بيش از 46000 كيلومتر را در انفيلد هيماليا سلطنتي خود كاوش كرده است.


در اين زمان او تصميم بسيار خطرناك و سختي براي شروع يك سواري طولاني كه از هند به مالزي است گرفت. اين سفر حدود 36000 كيلومتر بود. پس از تكميل اين سفر به مالزي، او در حال انجام يك سواري ديگر به هلند از طريق خاورميانه و ايران، روسيه، قفقاز، تركيه و بازگشت به هلند در رويال انفيلد هيماليا بود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۰۲ توسط:MAHSHID موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :